Szállítás
A Food Therapy Market webáruházban házhozszállítás esetén a megvásárolt termékeket futárszolgálattal juttatjuk el Neked a vásárláskor megadott szállítási címre. A megrendelt termékek kiszállítását a Food Therapy Bt. megbízásából a GLS Hungary futár cég végzi, amely cég a megrendelést követően a megrendeléskor megadott szállítási címen két alkalommal megpróbálja a kézbesítést teljesíteni.
A termékek személyes átvételére van-e lehetőség?
A Food Therapy Market webáruház jelenleg nem működtet fizikailag elérhető boltot, nincs kereskedelmi eladó egysége, ahol a termékek megtekintésére, átvételére lehetőség nyílna. A Food Therapy Market termékek kizárólag internetes felületünkön rendelhetőek meg, melyeket az általad választott szállítási módon juttatunk el hozzád.
Mikor kerülnek a termékek kiszállításra a megrendelést követően?
A szállítás pontos időpontjáról és a fontos vonatkozó részletekről minden esetben a megrendelést visszaigazoló emailben tájékoztatunk téged. A házhozszállítás várható időpontja a készleten lévő termék esetében a megrendelést követő 3-7 munkanap.
Mennyibe kerül a termékek kiszállítása?
18.000 Ft bruttó összértékű vásárlás fellett a megrendelt termékeket díjmentesen, futárszolgálattal szállítatjuk ki Neked. 18.000 Ft bruttó vásárlási összeg alatt a szállítási díj egységesen utánvétel esetében 1.390 Ft, előre átutalás esetében 1090 Ft.
Hogyan történik utánvétel esetén a számla fizetése?
A megrendelt termékek ellenértékét a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetned. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a rendelést visszaigazoló e-mail alapján minden költséget tartalmaz. 18.000 Ft bruttó vásárlási összeg alatt a szállítási díj egységesen 1.390 Ft. Ezen szállítási költség az utánvétel költségét is tartalmazza.
Hogyan történik meg a termék átvétele előreutalás esetén?
A megrendelt termékeket a futárszolgálat szállítja ki Neked. Mivel a termék ellenértékének és a szállítás esetleges költségeinek megfizetése előreutalással már megtörtént, így az átvételkor semmilyen egyéb költséget nem kell a futárnak megfizetned.
Mikor és hogyan vehetőek át a csomagok a szállítást végző futárcégnél?
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 és 19 óra között. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőséged) munkahelyi címed, kontakt telefonszámod megadni (erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben nyílik lehetőséged). A futárszolgálat minimum kétszeri kézbesítést kísérel meg a megadott szállítási címen.
Hol találhatók a futárcéggel kapcsolatos információk?
A szállítást végző futárcég honlapja: http://www.gls-hungary.com/. A futárcég központi telefonszáma, kapcsolati űrlapja a fenti honlap "Címzetteknek nyújtott szolgáltatások" menüpontja alatt érhető el.